Які електронні сервіси від ДПС може використати платник податків для отримання ліцензії?

Дрогобицький сектор організації роботи ОРУ ГУ ДПС у Львівській області нагадує, що для дистанційного спілкування з ДПС для платників податків працює «Електронний кабінет». Розробники постійно вдосконалюють цей електронний сервіс, впроваджуючи нові функції.

Покрокову інформацію щодо адміністративних послуг (до яких належить і видача ліцензій), які надаються Головним управлінням ДПС у Львівській області, інформаційними картками адміністративних послуг та зразками документів, необхідних для їх отримання, можна ознайомитись на субсайті ГУ ДПС у Львівській області» у розділі «Адміністративні послуги» (lv.tax.gov.ua).

Інформуємо про можливості «Електронного кабінету» для отримання ліцензії відповідно до ЗУ від 19.12.1995р. №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального», із змінами та доповненнями. Перший крок – це подання заяви засобами ІТС “Електронний кабінет”, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua/ (Розділ листування з ДПС). Разом з цим для зручності платників податків в ДПС працює сервіс повідомлення суб’єктів господарювання про сплив терміну чергового платежу за ліцензію, призупинення дії ліцензії або анулювання ліцензії на певний вид діяльності. Повідомлення про необхідність внесення чергового платежу за ліцензію автоматично формується та направляється суб’єкту господарювання засобами електронного зв’язку за 30, за 20, за 10, за 5 днів до настання терміну сплати за ліцензію.

       Щодо плати за ліцензію, то інформацію про розрахункові рахунки для внесення плати за ліцензію розміщено: на вебпорталі ДПС у розділі “Бюджетні рахунки” (https://tax.gov.ua/byudjetni-rahunki/) та у місцях прийому суб’єктів звернень контролюючими органами.

За матеріалами пресслужби ГУ ДПС у Львівській області

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *